جزییات کشف یک تن و ۲۰۷ کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند حرفه‌ای قاچاق و کشف یک تن و ۲۰۷ کیلو مواد افیونی در عملیات شبانه تکاوران پلیس در شهرستان "سراوان" خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد قنبری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان "با پشتیبانی اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان "سرباز" یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه در محور‌های کوهستانی قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را در حال جابجایی مواد مخدر بوسلیه یک دستگاه خودرو وانت تویوتا و ۳ دستگاه موتورسیکلت در یکی از محور‌های مواصلاتی کوهستانی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس به محض ورود محموله مواد مخدر به منطقه کمین در یک اقدام هماهنگ با قاچاقچیان درگیر که اعضای این باند پس از ساعتی درگیری تاب مقابله با آتش پرحجم پلیس را نیاوردند و زمین گیر شدند.

سردار قنبری افزود: در این عملیات ضمن دستگیری ۳ قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و در بازرسی از خودرو وانت مقدار ۶۹۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک، ۴۹۹ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش، ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین و ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم سایر مواد مخدر به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند قاچاق گفت: پلیس با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000507

وب گردی

وب گردی