تلاش شبانه‌روزی کارکنان دانشگاه آزاد گرگان در مناطق سیل‌زده

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این دانشگاه برای تهیه و توزیع روزانه غذای گرم و وسایل بهداشتی مورد نیاز مردم مناطق سیل‌زده خبر داد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با تشریح اقدامات ستاد کمک‌رسانی این واحد به مردم مناطق سیل‌زده استان گلستان گفت: پس از وقوع سیل با توجه به تعطیلات نوروز و اینکه در روزهای ابتدایی سال امکانات زیادی نداشتیم به دستور ریاست محترم دانشگاه ستاد کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده تشکیل شد و کارکنان دانشگاه به صورت داوطلبانه برای کمک به سیل‌زدگان اعلام آمادگی کردند.

پرویز کمالی با اشاره به اینکه این ستاد از اولین روزهای سال کار خود را آغاز کرده، افزود: مایحتاج سیل‌زدگان خریداری و پس از بسته‌بندی آنها توسط همکاران خانم در مناطق سیل‌زده آق‌قلا توزیع می‌شود. این بسته‌های غذایی روزانه حدود ۳۰۰ غذای گرم و بیش از ۲۰۰ غذای سرد را شامل می‌شوند. در کنار ارسال غذا به مناطق سیل‌زده، شام حدود ۲۰۰ نفر از امدادرسانان و جهادگرانی که شبانه روز در مناطق سیل زده مشغول خدمت رسانی هستند و در قرارگاه عاشوراییان مستقر شدند نیز توسط دانشگاه آزاد اسلامی تأمین می‌شود.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: در روزهای اولیه بحث تغذیه سیل‌زدگان مطرح بود که خوشبختانه تمام مردم همکاری لازم را کردند و این نیاز برطرف شد. مشکلی که در حال حاضر پس از سرکشی از محل اسکان سیل‌زده‌ها برجسته است مشکل مسائل بهداشتی است. به همین دلیل از امروز تهیه و ارسال وسایل بهداشتی مورد نیاز آغاز شده و در روزهای آینده نیز با توجه به نیاز سیل‌زده‌ها در کنار تأمین تغذیه، اقلام بهداشتی نظیر دمپایی، پوشک، مسواک، شامپو و... تأمین و توزیع خواهد شد.

کمالی با بیان اینکه کمک‌های روزانه کارکنان دانشگاه آزاد گرگان تا عادی شدن وضعیت زندگی مردم ادامه دارد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در کنار مردم سیل‌زده و هم استانیان خود خواهد بود و حتی پس از عادی شدن وضعیت نیز برای بازگشت آنچه مردم در بر اثر وقوع سیل از دست دادند تلاش خواهند کرد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در پایان از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور خواست تا در همین روزهایی که شرایط زندگی برای برخی سیل‌زدگان عادی نیست کمک های خودشان را ارسال کنند چرا که با بازگشت وضعیت عادی بیشتر به نیروی انسانی نیاز است. کمالی گفت: ستاد کمک های مردمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با تعامل و همکاری با سپاه، هلال‌احمر و آستان قدس رضوی کمک‌های مردمی را با برنامه و در میان کسانی که واقعاً نیاز دارند توزیع خواهد کرد.

کد خبر: 1000624

وب گردی

وب گردی