ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران/ محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران نیمه سنگین است.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بارش باران محور خواف–تایباد در استان خراسان رضوی ادامه دارد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در ارتفاعات استان اردبیل مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک:

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده‌ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل کلاک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

محدودیت‌های ترافیکی:

سرهنگ رحمانی به محدودیت های ترافیکی 21 تا 24 فروردین اشاره کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 98/01/21 تا ساعت6 روز شنبه 98/01/24 از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.


محور کرج-چالوس:
اتردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه 98/01/24 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.


محور هراز:
تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.
تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا 24 روز چهارشنبه 98/01/21 و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه در تاریخ های 22 و 23 فروردین ماه 98 از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001658

وب گردی

وب گردی