فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیشتر جذب  بازار پول می‌شوند تا بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: امیدوارم قرارداد با دانشگاه الزهرا (س) مبدأ تحول باشد و جذب بازار سرمایه از میان نخبگان و جامعه دانشگاهی هم افزایش چشمگیری پیدا کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه 98) در مراسم امضای قرارداد MBA و DBA بازار سرمایه بین دانشگاه الزهرا (س) و سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: ابتدا می خواهم درباره فرهنگ‌سازی در بازار سرمایه صحبت کنم چون این موضوع مورد توجه ویژه سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم موضوعات علمی بازار سرمایه و بورس را در سطوح دانشگاهی و همچنین دانش‌آموزی توسعه دهیم.

فلاح با اشاره به حضور رحمانی و قالیباف، نمایندگان دانشگاه الزهرا (س) تصریح کرد: خوشحالم در خدمت مدیران سابق و اسبق شرکت توسعه بورس و اوراق بهادار تهران هستم. امیدوارم این قرارداد سبب شود سطوح علمی و آموزش های ما در دانشگاه، توسعه بیشتری پیدا کند.

وی افزود: آرزومندم دانشجویان ما علاقه بیشتری به حضور در بازار سرمایه پیدا کرده و معامله‌گری و حضور در بازار سرمایه را تبدیل به یک شغل دائمی برای خود کنند تا نیازمند به شغل های کارمندی نباشند.

فلاح خاطرنشان کرد: سعی داریم به جامعه بگوییم که می توان در بازار سرمایه حضور پیدا کرد و شغل پردرآمدی هم داشت. معمولا فارغ التحصیلان رشته های حسابداری و اقتصاد، گرایش بیشتری به جذب در بازار پول دارند، تا بازار سرمایه.

وی ادامه داد: امیدوارم قرارداد با دانشگاه الزهرا (س) مبدا تحول باشد و جذب بازار سرمایه از میان نخبگان و جامعه دانشگاهی هم افزایش چشمگیری پیدا کند.

فلاح در پایان گفت: ما دوره های MBA و DBA را در دانشگاه های خوارزمی و علامه طباطبایی هم برگزار کرده ایم و حالا این دوره ها را به دانشگاه الزهرا (س) آورده ایم و امیدواریم باعث توسعه فرهنگ سرمایه گذاری در کشور شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1003138

وب گردی

وب گردی