دستگاه‌های فرهنگی بر تقویت فضای رسانه‌ای کشور اهتمام بیشتری بورزند

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: دستگاه‌های فرهنگی در سطوح دانشگاهی و بالاتر وظیفه دارند که به تقویت جبهه رسانه ای وابسته به کشور و ناوابستگی به بیگانگان اهتمام بیشتری بورزند.

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره افزایش تاثیر‌گذاری جریان‌های دانشجویی و انقلابی در رسانه ها و جهت‌دهی به افکار عمومی، گفت: موضوع رسانه دارای یک وظیفه عمومی است و تمامی بخش های جامعه وظیفه دارند که نقش خود را در این حوزه به خوبی ایفا کنند.

وی افزود: باتوجه به این که جریان های دانشجویی درک صحیح و اشرافی درست بر محتوای فضای رسانه ای و سایبری دارند، وظیفه انتقال درست مفاهیم و همچنین تولید محتوای رسانه ای قوی را بر دوش می کشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اذعان داشت: جریان دانشجویی وظیفه دارد که در حوزه رسانه، صف بندی ها را به خوبی شناسایی کند؛ متولیان این امر که دستگاه های فرهنگی هستند در سطوح دانشگاهی و بالاتر وظیفه دارند به تقویت جبهه رسانه‌ای وابسته به کشور و ناوابستگی به بیگانگان اهتمام بیشتری بورزند.

رستمی در پایان تأکید کرد: برگزاری جشنواره‌های دانشجویی و رسانه ای همانند جشنواره «نباء» می توانند در تقویت جبهه رسانه ای انقلاب و تاثیر‌گذاری جریان‌های دانشجویی بر اتفاقات جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004251

وب گردی

وب گردی