مهلت ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب کد رشته‌محل‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا ساعت 24 روز شنبه (21 اردیبهشت‌ماه 98) تمدید شد.

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 اظهار کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب کد رشته‌محل‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته تا ساعت 24 روز شنبه (21 اردیبهشت‌ماه 98) تمدید شد.

وی ادامه داد: لذا به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، اکیدا توصیه می شود که در این مهلت تمدید شده و حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه (21 اردیبهشت‌ماه 98) با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98، جمعا در 66 کد رشته امتحانی، پذیرش صورت می گیرد. پذیرش در 16 کد رشته امتحانی از طریق آزمون و پذیرش در 50 کد رشته امتحانی دیگر صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یعنی بدون آزمون است.

توکلی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 16 کد رشته امتحانی برای آن دسته از کد رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است، در روز جمعه (11 مردادماه 98) در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

توکلی با اشاره به تعداد متقاضیانی که ثبت نام کرده اند، گفت: تا ساعت 12 صبح امروز (دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه 98) تعداد 51 هزار و 606 داوطلب ثبت نام کرده اند که ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 جمعا 264 هزار و 584 نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1004421

وب گردی

وب گردی