روز قدس، روز حیات اسلام است

بسیج اساتید دانشگاه های تهران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرده و از تمام اقشار دعوت به عمل آورده تا در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه های تهران در بیانیه ای تمام اقشار را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
در ابتدای این بیانیه آمده است: چهار دهه از فرمان امام امت در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس می گذرد ، این فرمان دوراندیشانه و آسمانیِ امام عزیز در آغاز مسیر نورانی انقلاب اسلامی حامل پیامی برای امت های اسلامی بود که این انقلاب پرچمدار اتحاد دنیای اسلام و همچنین علمدار دفاع از مظلومان است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روز قدس پس از چهار دهه بیش از هر زمان فراتر از دنیای اسلام و بعنوان مطالبه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است .انتفاضه و مقابله فلسطینیان که با سنگ آغاز شد با شکلگیری محور مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی امروز تبدیل به موشک و راکت شده و از سویی شاهد بی ثباتی سیاسی و تزلزل و ناامیدی در میان صهیونیستها هستیم که از زمان اشغال فلسطین تا کنون بی سابقه است «مَثَلُ الّذینَ اتّخَذُوا مِن دُونِ اللهِ أولیاءَ کَمَثَلِ العَنکَبُوتِ إتّخَذَت بَیتاً وَ إنَّ أوهَنَ البُیُوتِ لَبَیتُ ا‌لعَنکَبُوتِ…».
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ آورده شده است: حرکت رو به جلو جریان مقاومت که متکی به کلمه الله و با هدف نفی طاغوتیان زمان است تبدیل به گفتمانی غیر قابل شکست شده است حتی اگر در میان دنیای اسلام ، گاوه های نُه من شیری که نسبتی با اسلام اصیل ندارند بخواهند موذیانه و مُحیلانه در صدد فرو کاستن یا تقلیل آن باشند.
در این بیانیه عنوان شده است: طرح های استعمارگرانه ای همانند معامله قرن که منجر به جدایی بیت المقدس یعنی خانه مسلمین است حتما به شکست بزرگ قرن تبدیل خواهد شد.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ از همه دانشگاهیان و نخبگان دعوت می کند که در این آوردگاه بزرگ عدالتخواهی و آزادیخواهی دنیای اسلام دوشادوش ملت عزیز ایران در راهپیمایی عزت آفرین قدس شرکت کند.
انتهای پیام/
کد خبر: 1006780

وب گردی

وب گردی