آثار شکست معامله قرن و رژیم صهیونیستی مشهود است

مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری گفت: امسال موقعیت متفاوتی را در روز جهانی قدس پیش رو داریم و با توطئه‌ای به نام معامله قرن مواجه هستیم که به جایی نخواهد رسید و آثار شکست آن مشهود است.

دکتر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل مقام معظم رهبری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: امسال موقعیت متفاوتی را در روز جهانی قدس پیش رو داریم و با توطئه‌ای به نام معامله قرن مواجه هستیم که به جایی نخواهد رسید و آثار شکست آن مشهود است.

وی افزود: رویدادهای اخیر در منطقه انگیزه‌ای شد که بزرگداشت روز قدس گسترده‌تر و باشکوه‌تر از همیشه برگزار شود و از زمانی که حضرت امام خمینی (ره) موضوع قدس را مطرح کردند، همواره راهپیمایی‌های باشکوه در سراسر جهان اسلام برگزار گردیده که امسال فراگیرتر از همیشه بوده است.

دکتر ولایتی ادامه داد: بزرگترین گروه‌های مبارز فلسطینی مانند حماس و جنبش جهاد اسلامی هم این روز را گرامی می‌دارند که این فراگیر شدن روز قدس در جهان اسلام از رشد و بالندگی طرح امام خمینی (ره) حکایت دارد.

دبیر‌کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما با توجه به اقدامات خبیثانه رژیم صهیونیستی در منطقه، هوشیارتر از همیشه در این راهپیمایی شرکت کردند و گذشت زمان و مرور وقایع تاریخی نشان می دهد که جبهه کفر هرگز موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1006878

وب گردی

وب گردی