کمیسیون مبارزه با سوء استفاده از مواد مخدر استان برگزار شد

کمیسیون مبارزه با سوء استفاده از مواد مخدر استان با حضور دستگاههای اجرایی استان قم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، کمیسیون مبارزه با سوءاستفاده از مواد مخدر استان با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی استان اعم ازدانشگاهها و مراکز آموزش عالی قم، سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع)، سازمان تبلیغات اسلامی، استانداری، سازمان آموزش و پرورش، شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی، اداره کل دادگستری، سازمان هلال احمر، اداره کل بهزیستی، مرکز بهداشت و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان ورزش و امور جوانان استان در سالن جلسات مجتمع دانشگاهی پردیسان برگزار شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم و عضو کمیسیون شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این خبر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با 13 هزار دانشجوی فعال و کادرهیات علمی مجرب و متعهد در گروه روانشناسی و همچنین با دارا بودن مرکز مشاوره و راهنمایی می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک های موثری به جامعه هدف این کمیسیون داشته باشد.

سعید یزدیان افزود: با ارتقای سطح آگاهی دانشجویان می توان آنان را درمقابل آسیب های اجتماعی ایمن نمود، ازاین رو دستگاههای اجرایی استان باید با همکاری یکدیگر نسبت به اطلاع رسانی جامعه هدف نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به موسم امتحانات در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گفت: اطلاع رسانی به سایر دانشجویان در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان به منظور افزایش سطح آگاهی آنها نسبت به خطرات و آسیب های اجتماعی و روانی اثرات مخرب استفاده از قرص های روان گردان، شب امتحان و ریتالین ضروری به نظر می رسد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1007166

وب گردی

وب گردی