ایجاد رشته‌‌‌‌‌های میان رشته‌‌‌ای مدیریت، در دانشگاه آزاد استان البرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: با توجه به اعضای هیئت‌‌‌‌‌‌‌‌علمی توانمند و ظرفیت خوبی که در رشته مدیریت واحد کرج داریم؛ درصددیم رشته‌‌‌‌‌های میان رشته‌‌‌ای در این حوزه ایجاد کنیم.

محمدحسن برهانی‌‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ایجاد تغییر در الگوهای سنتی تدریس و همگام‌‌سازی با دانشگاه‌‌‌های مطرح دنیا گفت: متاسفانه، روش تدریس در کشور ما تا به امروز، آموزش‌‌‌‌‌محور بوده؛ اما دانشگاه آزاد درصدد است با حرکت به سمت پژوهش‌‌های کاربردی و جایگزینی این روش در حل مسائل کشور، گام بردارد. به این ترتیب، دیگر پایان‌‌نامه‌‌‌‌‌های دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی بدون استفاده نمانده و در راستای حل مسائل کشور به کار گرفته خواهد شد.

وی درباره ایجاد رشته‌‌‌‌های میان رشته‌‌‌ای در دانشگاه آزاد استان البرز خاطرنشان کرد: ایجاد رشته‌‌های میان‌‌‌رشته‌‌ای متناسب با نیازهای روز جامعه، یک ضرورت است. بر همین مبنا، با توجه به اعضای هیئت‌‌‌‌‌‌‌‌علمی توانمند و ظرفیت خوبی که در رشته مدیریت واحد کرج داریم؛ درصددیم در رشته آینده‌‌‌‌پژوهی که تلفیقی از علوم مهندسی و مدیریت است، همچنین در بخشی از رشته‌‌های مدیریت که شامل مدیریت کارهای فرهنگی و صنعتی می‌‌‌شود، رشته‌های میان رشته‌‌ای ایجاد کنیم. درخواست ایجاد این رشته‌‌ها به سازمان مرکزی ارائه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز درباره مأموریت واحد کرج در طرح‌ پایش یادآور شد: استان البرز از لحاظ کشاورزی و نزدیکی به شهرک‌‌های صنعتی قابلیت فعالیت گسترده‌‌ای در هر دو زمینه دارد؛ اما بحث توسعه پایدار و توجه به قطب صنعتی استان به عنوان مأموریت واحد کرج در این طرح، برای ما تعریف شده است.

برهانی‌‌فر درباره ایجاد مدارس مهارتی در دانشگاه آزاد کرج تصریح کرد: بدون شک مدارس مهارتی، انقلاب دانشگاه آزاد در تربیت فارغ‌‌التحصیلان کارآفرین و با‌مهارت است که نمونه‌‌ای بی‌‌نظیر در آموزش عالی کشور محسوب می‌شود. در واحد کرج هم با توجه به ظرفیتی که برای توسعه امور ورزشی داریم؛ درصددیم یک مدرسه مهارتی فوتبال تاسیس کنیم که بعد از تایید سازمان مرکزی این مدرسه، راه‌‌‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008867

وب گردی

وب گردی