هزینه هنگفت آمریکا در منطقه جز خسارت  چیزی در پی ندارد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر (عضو دفتر تحکیم‌ وحدت) اعلام کرد: آنچه اقتدار امروز را دلچسب تر می‌کند، واکنش ذلیلانه رئیس جمهور آمریکا و پس گرفتن تهدید توخالی و پوچ او به حمله نظامی در کمتر از چند ساعت بعد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر (عضو دفتر تحکیم‌ وحدت) در پی سقوط پهپاد امریکایی متجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این نامه آمده است: امروز، روز به زانو درآمدن استکبار جهانی مقابل فرزندان رشید و برومند شماست. روزی که صدق وعده الهی بر همگان ثابت شد.

در بخشی از این بیانیه ابراز شده‌است:‌ آنچه اقتدار امروز را دلچسب تر می‌کند، واکنش ذلیلانه رئیس جمهور آمریکا و پس گرفتن تهدید توخالی و پوچ او به حمله نظامی در کمتر از چند ساعت بعد است. هزینه هنگفت آمریکا در منطقه که روز به روز هم به ان افزوده می‌شود، به تصدیق خودشان چیزی جز خسارت محض برایشان نداشته است.

در بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه امیرکیر تاکید شده است: خدای شن های طبس، آسمان هرمزگان و خلیج همیشه فارس یکیست. خدای احد و واحدی که نه مانند خدایان بی ارزش رومی فقط خدای جنگ یا اتش و امثالهم، که پروردگار همه ذرات عالم است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده‌است: مقاومت، حفظ وحدت حول ریسمان الهی و پیروی راه ولایت، رمز پیروزی حق بر باطل است. ایمان خود را حفظ کنید که ان‌شاالله پیروزی و فرج حقیقی نزدیک است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009001

وب گردی

وب گردی