آموزش با چاشنی تکنولوژی/ هر فارغ‌التحصیل، یک اندیشمند انتقادی است

دانشگاه بریتیش کنسیل، در تکنیک نوآورانه یادگیری مبتنی بر مشکلات با شرایط شبیه‌سازی شده در سفرهای میدانی، از دانشجویان می‌خواهد تا مشکلات زندگی واقعی را مانند افراد متخصص در یک حرفه، حل کنند. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هر دانشگاه در جهان برای ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی روش‌های مختلفی را به کار می‌گیرد. دانشگاه بریتیش کنسیل، سابقه‌ای طولانی در روش‌های پیشگام تدریس دارد و روش‌های سنتی آموزشی را گسترش داده و به‌روزرسانی می‌کند.

یکی از این تکنیک‌های نوآورانه این دانشگاه، یادگیری مبتنی بر مشکلات است، این تکنیک در برخی موارد به عنوان یادگیری مبتنی بر پرس و جو شناخته می شود. در تکنیک یادگیری مبتنی بر مشکلات، از دانشجو می‌خواهند تا مشکلات زندگی واقعی را مانند افرادی که در حرفه تخصصی مشغول به‌کار هستند، حل کنند. این نوع یادگیری اغلب با سفرهای میدانی و تجربیاتی است که دانشجو در شرایط شبیه سازی شده آن را انجام می‌دهد و یا در دنیای واقعی آن را تجربه می‌کند.

با استفاده از این تکنیک‌ها، دانشجو یاد می‌گیرد نکاتی که به صورت تئوری فرا گرفته را چگونه عملیاتی کند، همچنین نحوه همکاری با دیگران در مدت زمان محدود را تمرین می‌کند، این امر باعث می‌شود یادگیری مسائل تئوری سریع‌تر رخ دهد.

در کنار تکنیک یادگیری مبتنی بر مشکل، سخنرانی‌های مبتنی بر نظریه‌های آموزشی سنتی همراه با سمینارهای گروهی و آموزش یک به یک دانشجویان در دانشگاه بریتیش کنسیل برگزار می‌شود که از طریق آن، مهارت‌های تحلیلی و ارتباطی دانشجویان با کمک بحث و گفتگو توسعه پیدا می‌کند.
دانشجویان با شرکت در این دوره‌ها باید مطالعه مستقل گسترده‌ای داشته باشند، از این طریق توانایی دانشجویان برای انجام امور پژوهشی تقویت شده و انگیزه آنان در راستای تفکر مستقل افزایش می‌یابد.

آموزش باچاشنی تکنولوژی

بیشتر دانشگاه‌های انگلستان تکنولوژی را با تدریس ادغام می کنند، در دانشگاه بریتیش کنسیل نیز پیشرفته ترین امکانات در دنیا برای دانشجویان وجود دارد تا از طریق آن بتوانند قدرت درک خود را افزایش دهند.

تکنولوژی ارائه شده در این دانشگاه شامل طیف گسترده‌ای از اشکال، آموزش الکترونیکی و فیلم‌های سخنرانی قابل دانلود است که دانشجویان می‌توانند با استفاده از این ابزار، با سایر دانشجویان تعامل داشته و تحقیقات خود را در آزمایشگاه‌ها انجام دهند.
دانشجویان در دانشگاه بریتیش کنسیل، علاوه بر یادگیری موظف‌اند تجربیاتی که از پژوهش‌های خود کسب کرده‌اند را در اختیار دیگران بگذارند. فضاهایی روشن و مدرن مخصوص این اقدام طراحی شده است تا دانشجویان بتوانند از این فضاها الهام بگیرند تا مشارکت بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

از روشن‌ترین ذهن‌ها یادبگیرید

همان‌طور که می‌دانید معلم‌ها افرادی هستند که برای دانشجویان زندگی را به ارمغان می‌آورد. دانشجویان دانشگاه بریتیش کنسیل، تحت نظر استادهای الهام بخش در هر زمینه‌ای تربیت می‌شوند و هر کدام با تجربه‌های صنعتی و رویکردهای متفاوت به موضوع های مختلف ورود می‌کنند.

دانشجویان در طول دوران تحصیل خود، می توانند با استفاده از سخنرانی های یک به یک، با این استادان ارتباط برقرار کنند حتی امکان برقراری‌ارتباط‌ با صنعتگران نیز برای دانشجویان این دانشگاه فراهم شده است تا بتوانند به عنوان یک متخصص در حوزه تحصیلی خود فعالیت کنند.

افزایش مهارت‌های زبان

همان‌طور که می‌دانید زبان و ارتباطات از اجزای ضروری موفقیت به شمار می‌روند. در دانشگاه بریتیش کنسیل، مهارت‌های متخصصان از روز اول در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد، این دوره‌ها فرصت مناسبی برای دانشجویان محسوب می‌شود‌ تا اصطلاحات حرفه‌ای مانند انگلیسی پزشکی را به‌طور کامل درک کنند.
در این دوره‌ها، پیشرفت‌های‌ دانشجویان به طور وسیع مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، به همین منظور برنامه‌هایی برای ارزیابی تکنیک‌های دانشجویان از طریق امتحانات کتبی و شفاهی، پروژه‌ها و پایان‌نامه‌ها طراحی شده است تا دانشجویان با حداکثر مهارت‌های ممکن ازدانشگاه فارغ‌التحصیل شوند.

هرفارغ‌التحصیل‌ یک‌اندیشمندانتقادی است

تمام روش‌های نوآورانه تدریس که در دانشگاه بریتیش کنسیل ارائه می‌شود، توانایی دانشجویان را برای تفکر انتقادی افزایش می‌دهد، این امر به عنوان یک مهارت ضروری در مطالعات آنان محسوب می‌شود و‌ از قابلیت اشتغال آینده دانشجویان حمایت می‌کند.
این روش‌ها، توانایی چاره‌اندیشی برای مشکلات، شناسایی شکاف‌ها و موانع موجود را برای‌ دانشجویان‌فراهم می‌کند و با ایجاد راه‌حل‌های انعطاف پذیر، دانشجویان را به یکدیگر متصل می‌کند و آنان را به تکامل شخصی خود می‌رساند.

دوره‌های دانشگاه بریتیش کنسیل، بر حل مشکلات تحلیلی و زمینه‌های واقعی در جهان تاکید دارد و به دانشجو کمک می‌کند تا با مهارت‌های تفکر انتقادی ضروری که مورد نظر کارفرمایان سراسر جهان است، پیش روند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009548

وب گردی

وب گردی