تاثیر منفی دانشگاه‌ها بر ایالات متحده آمریکا

مرکز تحقیقات Pew طی یک نظر سنجی، اثرات مثبت یا منفی مواردی مانند موسسات مالی و بانک‌ها، ارگان‌های مذهبی، اتحادیه‌های کارگری، رسانه‌های خبری و دانشگاه‌ها را بر اتفاقات جاری آمریکا بررسی کرد که نتایج آن در اینفوگرافی زیر نشان داده شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با توجه به نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات Pew اکثریت جمهوری خواهان معتقدند آموزش عالی تاثیری منفی بر ایالات متحده داشته است.
دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در مورد تاثیر مثبت یا منفی موسسات و بانک ها، کلیساها و غیره بر ایالات متحده آمریکا نظرات متفاوتی دارند که در این بین نظر منفی جمهوری خواهان نسبت به دانشگاه‌ها مشهود است.

در حالی که 55 درصد از مردم فکر می کنند کالج ها و دانشگاه های ایالات متحده تاثیر مثبتی روی این کشور دارند، جمهوری‌خواهان در مورد تحصیلات عالی بسیار نگران هستند. مرکز تحقیقات Pew دریافت که اکثریت قریب به اتفاق دموکرات ها (72 درصد) معتقدند کالج ها و دانشگاه ها تأثیر مثبتی بر این کشور دارند، در حالی که 58 درصد جمهوری‌خواهان بر این اعتقادند که این تاثیر منفی است.

رفتارهای زشت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نسبت به رسانه‌های خبری بر همه عیان است؛ گزارش ها نشان می دهد که 85 درصد از اعضای حزب وی نیز تاثیر رسانه های خبری را بر این کشور منفی می‌انگارند.

در مورد گزینه بانک‌ها و موسسات مالی، دموکرات‌ها نسبت به جمهوری خواهان تردید بیشتری دارند، در حالی که اکثریت در هر دو طرف در مورد کلیساها و سازمان‌های مذهبی مثبت هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009712

وب گردی

وب گردی