توجه به امور پژوهشی و ایمنی مسیر تردد دانشجویان، اولویت‌های بودجه‌ای واحد علوم‌و‌تحقیقات است

رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: ایمنی مسیر و نصب گاردریل در واحد علوم و تحقیقات اولویت اصلی ماست. بخش زیادی از بودجه این واحد دانشگاهی مختص به این امر خواهد بود.

رضا مسعودی رئیس واحد علوم‌و‌تحقیقات در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اولویت‌‌های بودجه‌‌ای این واحد دانشگاهی گفت: ایمنی مسیر و نصب گاردریل در واحد علوم و تحقیقات اولویت اصلی ماست. بخش زیادی از بودجه این واحد دانشگاهی مختص به این امر خواهد بود. ایمن‌سازی مسیر و نصب گاردریل در مسیرهای فرعی آغاز شده و در قسمت‌های دیگر احتیاج به طراحی دارد که با پیمانکار جدید در خصوص عملیاتی‌‌سازی این امر در مرحله نهایی انعقاد قرارداد هستیم.

وی درباره اختصاص بودجه به امور پژوهشی در واحد علوم و تحقیقات افزود: ارتقای تجهیزات آزمایشگاهی و توسعه امور پژوهشی از دیگر اولویت‌‌‌های بودجه‌‌‌ای ما محسوب می‌‌‌شود که برای ساماندهی همه این موارد کارگروهی ویژه در این خصوص تشکیل شده است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات در ادامه خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از دستگاه‌‌ها، تجهیزات پژوهشی و های‌تک داریم که به دلیل عدم رسیدگی مناسب از کار افتاده و در این چند ماه تیم‌‌هایی را مستقر کردیم تا این دستگاه‌ها بازسازی شده و در اختیار دانشجویان جهت توسعه امور پژوهشی قرارگیرد.

مسعودی تاکید کرد: با توجه به شرایط تحریم در کشور تعمیر و بازسازی این دستگاه‌‌ها منجر به حجم زیادی صرفه‌‌‌جویی شده که زمینه اختصاص مبالغ بیشتر به دیگر موارد مورد نیاز در این واحد دانشگاهی را فراهم می‌‌‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی کردیم با توجه به هزینه‌‌های موجود در واحد علوم و تحقیقات، اقتصاد مقاومتی را در این واحد دانشگاهی اجرا کرده و هزینه‌های غیرضروری را کاهش می دهیم تا بتوانیم بودجه کلیه این موارد را تامین کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009903

وب گردی

وب گردی