حضور پررنگ دختران ایرانی در مسابقات دانشجویان جهان، مورد توجه رئیس فیزو قرار گرفت

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: تلاش می‌کنیم دختران دانشجوی شرکت کننده در مسابقات یونیورسیاد از امکانات برابری برخوردار باشند و واقعیت فرهنگ خود را به نمایش بگذاریم که این امر مورد توجه رئیس فیزو قرار گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در خصوص عملکرد کاروان ایران در سی‌امین دوره یونیورسیاد اظهار داشت: کاروان دانشجویان ما در مجموع عملکرد خوبی داشته است. در تکواندو تا اینجای کار از سه نماینده ما دو نفر مدال طلا گرفتند. سه وزن دیگر باقی مانده و امیدواریم توفیقات ادامه داشته باشد. اعضای تیم تیراندازی هم تلاش خوبی داشتند و در مجموع موفقیت‌های کسب شده تا اینجای کار قابل قبول است.

وی در ادامه افزود: روز گذشته جلسه‌ای با اولگ ماتیستین، رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانشگاهی داشتیم. وی از عملکرد دانشجویان ایران ابراز رضایت کرد و معتقد بود سطح مسابقات با حضور دانشجویان ایرانی بالا رفته است.

معاون وزیر علوم با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: با توجه به اینکه این مسابقات در سال قبل از المپیک برگزار می‌شود، همه تیم‌ها با حداکثر توان خود شرکت کردند و سطح مسابقات بالاست. امیدوارم روند موفقیت دانشجویان در چند روز آینده ادامه داشته باشد و با توشه بهتری برای دور بعد آماده شویم.

وی خاطر نشان کرد: حضور جوانان ما در این دوره از مسابقات حامل پیام‌های بسیاری است. علی‌رغم همه مشکلات، تیم در حد قابل قبول اعزام و پشتیبانی شده است و این پیام مهمی است در عین حال دانشجویان ما فرهنگ خود را به سایر دانشجویان منتقل می‌کنند.

صدیقی با اشاره به نقش پررنگ دختران در کاروان دانشجویان تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم دختران از امکانات برابری برخوردار باشند و واقعیت فرهنگ و اصول خود را به نمایش بگذاریم که این امر مورد توجه رئیس فیزو نیز قرار گرفته است.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان یادآور شد: به همه تیم‌ها قبل از مسابقات گفتم ابتدا تلاش کنید، خداوند خودش کمک می‌کند در کنار آن اخلاق ایرانی و دانشجویی خود را نیز به نمایش بگذارید چون کنار مدال آوری حضور منظم دانشجویان نیز اهمیت دارد‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1020729

وب گردی

وب گردی