تربیت کارشناس حوزه آمریکا توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با همکاری اتحادیه اساتید مسلمان دانشگاه‌های جهان، چندین تن از استادان مجرب و آشنا به زبان های خارجی را در حوزه آمریکا شناسی تربیت کند.

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم آمریکا شناسی در واحدهای دانشگاهی و تربیت کارشناس حوزه آمریکا اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، مسأله افول آمریکاست و دانشگاه ها وظیفه دارند برای روشن شدن ابعاد این موضوع، گام های اساسی بردارند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری سلسله نشست های تخصصی و دعوت از کارشناسان این حوزه، جزئیات و ابعاد مسئله افول آمریکا را مورد بحث و ارزیابی قرار می دهد تا این مسئله در فضای دانشگاهی نهادینه شود.

هاشمی ادامه داد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با همکاری اتحادیه اساتید مسلمان دانشگاه‌های جهان، چندین تن از استادان مجرب و آشنا به زبان های خارجی را در حوزه آمریکا شناسی تربیت کند تا بتوانند موضوع افول آمریکا را در فضای دانشگاهی تبیین کنند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: یکی از راه کارهایی که می توانیم برای پاسخگویی به شبهات دانشجویان در حوزه آمریکا شناسی به کار بگیریم، تربیت کارشناس آمریکا است تا با شناخت دقیق از سیاست های این کشور، از جنایت‌های آن پرده برداری کنند.

وی تاکید کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی، نشست های تخصصی و تربیت کارشناس حوزه آمریکا، جزو برنامه های اصلی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

هاشمی با اشاره به لزوم آمریکا شناسی در فضای دانشگاهی کشور گفت: تبیین هرچه بیشتر سیاست‌های ایالات متحده آمریکا، چهره خبیث و منحوس استکبار را نشان خواهد داد و باعث می شود که نسل جوان، از این کشور به عنوان یک آرمان شهر یاد نکنند و نسبت به مسائل سیاسی روز آگاه تر شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022251

وب گردی

وب گردی