واکنش جوانمرد به عدم دعوت تیم دانشگاه آزاد در مسابقات همگانی وزارت علوم

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درفصل جدید یکی از اهدافی که داریم این است که 75 درصد تیم‌های ورزشی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشد و تا حدودی در رسیدن به این هدف موفق بوده‌ایم.

کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تشکیل تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در مسابقات حرفه ای لیگ گفت: هدفمان این است که برای حضور در مسابقات لیگ برتر شاکله اصلی تیم ها از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشد و سال گذشته حدود 50درصد از اعضای تیم‌های ورزشی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بودند.

وی افزود: در فصل جدید یکی از اهدافی که داریم این است که 75درصد شاکله تیم های ورزشی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشد و تا حدودی در رسیدن به این هدف موفق بوده ایم. با برگزاری مسابقات کشوری نفرات برتر شناسایی می شوند و پس از غربالگری وارد تیم های ورزشی خواهند شد تا در لیگ های حرفه ای شرکت کنند.

جوانمرد ادامه داد: البته دانشجویانی داریم که در سطح ملی در مسابقات شرکت کردند و دانشگاه آزاد اسلامی خانه این نفرات است. بدون شک در تیم های ورزشی هم از این نفرات استفاده خواهیم کرد تا تیم‌های ما در مسایقات لیگ برتر با قدرت بیشتری شرکت کنند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت در بودجه ترجیح دادیم تا با شناسایی ورزشکاران با استعداد دانشگاه آزاد اسلامی از آنها در لیگ حرفه ای استفاده کنیم. در واقع مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های برتر باعث به وجود آمدن همبستگی در بدنه ورزش دانشگاهی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه چرا دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات همگانی وزارت علوم شرکت نکرده است، عنوان کرد: هیچ مشکلی با وزارت علوم نداریم و برای شرکت در مسابقات همگانی دعوتنامه ای دریافت نکردیم، به همین خاطر در مسابقات همگانی تیمداری نکردیم.

جوانمرد ادامه داد: احساس می کنم که علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم قصد و غرضی از دعوت نکردن دانشگاه آزاد اسلامی نداشته است، باید دید دلیل اصلی که برای دانشگاه آزاد اسلامی دعوتنامه ارسال نشده چه بوده است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت ورزش و جوانان هم همکاری دارد تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت ورزش برای شرکت و برگزاری مسابقات مشارکت داشته و دارد و هر زمان که برنامه ای باشد برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1022967

وب گردی

وب گردی