انعکاس صحیح دستاوردها، در ایجاد انگیزه و کسب موفقیت‌های بعدی موثر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در جمع مسئولین و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان البرز، بر ضرورت انعکاس صحیح و به موقع دستاوردها و موفقیت های دانشگاهی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر در جلسه شورای روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان البرز که با هدف راهکارهای هدایت تحصیلی و جذب دانشجویان علاقمند در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در این استان برگزار شد، حضور یافت.

در این جلسه که با حضور مسئولین و جمعی از کارشناسان روابط عمومی در واحد کرج برگزار شد؛ دکتر برهانی فر با اشاره به بخشی از فعالیت های شایسته صورت گرفته در روابط عمومی واحد کرج، راهکارهایی همچون تدوین اسناد مکتوب و تصویری از علمکرد واحدها در قالب گزارش، خبرنامه، ویژه نامه و ... را به حاضرین توصیه کرد.

در ادامه این جلسه فرزاد نصری مدیر روابط عمومی واحد کرج نیز با بیان بخش هایی از سیاستگزاری های روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز، رسالت این بخش از دانشگاه را در معرفی توانمندی ها، ظرفیت ها و قابلیت های چشمگیر دانشگاهی به جامعه بخصوص قشر جویای علم و علاقمندان به ادامه تحصیل را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز نباید تنها به روش های سنتی اندیشید گفت: در عصر ارتباطات و با دسترسی سریع و آسان به فضاهای مجازی و امکاناتی همچون شبکه های اجتماعی، سرعت انتقال اطلاعات به قدری زیاد است که اگر تاخیری از سوی منابع درست خبری و اطلاعاتی پیش آید، امکان نشر اخبار و اطلاعات نادرست وجود خواهد داشت.

در این نشست راهکارهای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در زمینه های ارتباطات، تکنولوژی های نوین، رسانه ها و فضاهای مجازی به بحث و بررسی گذاشته شد.

کد خبر: 1023958

وب گردی

وب گردی