تست استقامت گلکسی نوت 10 پلاس انجام شد

پس از معرفی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس، ویدئوهای زیادی از تست استقامت آن منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دو هفته پس از معرفی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس ، هر روز ویدئوهای جدیدی از تست مقاومت این دو گوشی منتشر می شود. به تازگی کانال یوتیوب JerryRigEverything ویدئویی از جداسازی و تست مقاومت گلکسی نوت 10 پلاس منتشر کرده است. قبل از دیدن ویدئو بهتر است با هم نگاهی بیاندازیم به برخی از مشخصات این گوشی: این گوشی از صفحه نمایش 6.8 اینچی رزولوشن 1440 x 3040 پیکسل و پردازنده Exynos 9825 که با یک فرایند ساخت 7 نانومتری تولید شده است، بهره می برد و دارای 12 گیگابایت رم است.

تست استقامت گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

در تست استقامتی که با قلم S-Pen شروع شده است ، مشاهده می شود که قلم به راحتی می توان شکسته و محافظ صفحه نمایش که همراه دستگاه است با برداشتن آن آسیب می بیند. هنگامی که به تست دوام صفحه نمایش می پردازیم ، صفحه نمایش دستگاه مقاومت تا سطح پنجم را به خوبی پشت سر می گذارد و خراش های جدی از سطح ششم رخ می دهد.

دوربین های موجود در هر دو طرف دستگاه ، مقاومت خود را در برابر ضربه های چاقو به خوبی نشان می دهند.با این وجود در دستگاه همانند سایر گوشی در برابر خراش دادن با چاقو، مقاوم نیست و براحتی آسیب می بیند.

حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش علیرغم خراش ، همچنان به خوبی کار می کند.

پس تماس صفحه نمایش با آتش فندک، لکه بوجود آمده پس از مدت کوتاهی پاک میشود.

گلکسی نوت 10 آخرین تست یعنی مقاومت در برابر خم شدن را به خوبی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025447

وب گردی

وب گردی