وظیفه امروز ما، ایفای نقش انقلابی، جهادی و اعتقادی در سنگر دانشگاه آزاد است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حراست به دنبال شیوه های جدید و رفتارهای نو در جهت مهندسی مجدد رویکردهای حراستی هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در آئین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به تأثیر شگرف انقلاب اسلامی در تحولات جهانی گفت: انقلاب اسلامی پیش از آنکه منشأ تحولات سخت‌افزاری شود، منشأ تحولات فکری، اعتقادی، شناختی و ادراکی است.

وی تجمع سرمایه‌های علمی، فرهنگی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: وظیفه امروز ما در حرکت عظیم انقلاب اسلامی، ایفای نقش انقلابی، جهادی و اعتقادی در سنگر دانشگاه آزاد اسلامی است.

موسوی به وجود نهادهایی نظیر حراست، بازرسی، حقوقی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج در کنار سایر معاونت‌های اجرایی در دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: هرکدام از این نهادها باید وظایف خود را به‌خوبی انجام داده و ضمن هم‌پوشانی فعالیت‌های یکدیگر برای رسیدن به مقصد همکاری کنند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: نگاه پیشگیرانه همراه با پیش‌بینی وضعیت ها، رفع موانع و آماده‌سازی بستر مناسب برای کار و تلاش سایر حوزه‌ها و نهادها ازجمله وظایف حراست است.

موسوی با برشمردن ویژگی‌های حراست دانشگاه افزود: حراست باید چشم بینا، گوش شنوا و تصمیم‌ساز مجموعه بوده و حرف‌ها و نقدها را بشنود و با دریافت پیشنهادهای سازنده، انتقادات را باجان و دل پذیرا باشد.

وی نقش حراست را در مسیر تحول دانشگاه آزاد اسلامی مهم توصیف کرد و افزود: حراست باید با نگاه تعاملی در مجموعه فرهیخته و عظیم علمی و همچنین با دریافت نظرات، خلاقیت‌ها و ایده‌های صاحب‌نظران نسبت به پردازش، تجزیه ‌و تحلیل، نتیجه‌گیری و انتقال درست آن اقدام کرده و نقش کمک‌رسان خود را در این مسیر تحولی به‌خوبی ایفا کند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز همه تلاش ما در حراست این است که با نگاه همدلانه، برادرانه و صمیمی آسیب‌ها را شناسایی و با مشاوره تمهیدات لازم را برای رشد و شکوفایی استعدادها فراهم کنیم.

موسوی هنر حراست را ایجاد همگرایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای دستیابی به اهداف و ارتقاء دانشگاه دانست و آرایش، سازمان‌دهی و به‌روزرسانی را لازمه حرکت‌های بزرگ عنوان کرد و گفت: در حراست به دنبال شیوه‌های جدید و رفتارهای نو در جهت مهندسی مجدد رویکردهای حراستی هستیم.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های حسن نوری مدیر سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، محمدحسین قزوینی را به‌عنوان مدیر جدید حراست واحد و استان سمنان معرفی کرد.

آئین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان، روسای واحدهای دانشگاهی استان، مسئولان دستگاه‌های مرتبط در استان و مدیران حراست واحدها برگزار و شرکت‌کنندگان ضمن ادای احترام به شهدا، با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025833

وب گردی

وب گردی