فراخوان جذب پژوهشگر در پژوهشگاه قوه قضاییه

پژوهشگاه قوه قضائیه برای بهره‌گیری از توان و ظرفیت استادان، دانشجویان و فارغ ¬التحصیلان حوزه و دانشگاه با انتشار فراخوانی از پژوهشگران رشته‌های حقوق دعوت به همکاری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، این پژوهشگاه برای بهره‌مندی از ظرفیت استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حوزه و دانشگاه فراخوان همکاری منتشر کرد.
در این فراخوان از پژوهشگران و متخصصان رشته‌های حقوق (گرایش‌های مختلف)، فقه و حقوق و مدیریت (دولتی، سیاستگذاری، منابع انسانی) به‌ عنوان پژوهشگر تمام‌وقت و پاره‌‌وقت به‌ صورت حضوری و غیرحضوری دعوت به همکاری شده است.
لازم به ذکر است یکی از شرایط و معیارهای جذب دارا بودن مدرک دکتری تخصصی در رشته‌های مورد نیاز است، دانشجویان مقطع دکتری نیز می‌توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.
آشنایی کامل با روش‌های تحقیق، برخورداری از سابقه پژوهشی کاربردی و نظری مرتبط، قبولی در مصاحبه عمومی و علمی و تسلط به حداقل یک زبان خارجی از دیگر شرایط جذب در این فراخوان است.
لازم است متقاضیان در فرم درخواست، نوع همکاری اعم از تمام‌وقت و پاره‌وقت، حضوری یا غیرحضوری را اعلام کنند. یادآور می‌شود پس از ارزیابی و بررسی درخواست‌ها توسط پژوهشگاه، با پژوهشگران حائز شرایط تماس گرفته می‌شود.
همچنین متقاضیانی که سابقه همکاری با پژوهشگاه قوه قضائیه و فعالیت پژوهشی مرتبط با معضلات قوه قضائیه داشته باشند امتیاز جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود.
پژوهشگران علاقه‌مند می توانند فرم درخواست همکاری را از سایت پژوهشگاه به نشانی www.ijri.ir دریافت کرده و همراه کارنامه علمی پژوهشی خود تا 15 مهر به ایمیل پژوهشگاه قوه قضاییه به نشانی الکترونیکی Farakhan@ijri.ir ارسال کنند.

کد خبر: 1026583

وب گردی

وب گردی