غیبت دانشجویان علوم پزشکی شرکت کننده در پیاده روی اربعین موجه اعلام شد

با دستور معاون دانشجویی وزارت بهداشت غیبت‌های دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عازم سفر اربعین به کربلا هستند موجه اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با دستور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت غیبت‌های دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که عازم سفر اربعین به کربلا هستند، موجه اعلام شد.

برنامه‌ای که از سوی سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به روسا و سرپرستان کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده، آمده است:

احتراما ضمن گرامی داشت ایام حزن و اندوه ماه صفر و در آستانه فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش خواهشمند است برای حضور هر چه بهتر و بیشتر دانشجویان در همراهی با زائران اربعین حسینی دستور فرمایید حداکثر مساعدت آموزشی شامل موجه شدن غیبت‌های مربوط به این سفر و عدم برگزاری امتحانات آموزشی یا تکرار برای شرکت کنندگان در این مراسم به ویژه دانشجویان بالینی فراهم شود.

لازم به ذکر است، که زمان مد نظر برای انجام این سفر و حضور در این حرکت پرشکوه از ۱۳ مهر لغایت ۲۸ مهر بوده که مدت مجاز هر دانشجو در بازه زمانی اعلام شده یک هفته پیوسته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027169

وب گردی

وب گردی