دانشجویان مهندسی نفت واحد مشهد دوره کارآموزی خود را در شرکت ملی حفاری ایران گذراندند

تعدادی از دانشجویان مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در تابستان امسال دوره کارموزی خود را در آموزشکده تکنولوژی شرکت ملی حفاری ایران گذراندند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، رحیم دبیری مدیر گروه مهندسی نفت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعلام این مطلب افزود: این دوره در راستای تفاهم نامه همکاری ما بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و شرکت ملی حفاری ایران انجام گرفت.

وی افزود: طول دوره کارآموزی این دانشجویان حدود 240 ساعت است و در آن دانشجویان این دانشگاه به واحد های عملیاتی، تعمیراتی و آزمایشگاههای فنی و تخصصی جهت گذراندن بخش عملی کارآموزی معرفی شدند تا در کنار پرسنل با تجربه شرکت ملی حفاری به کسب دانش و مهارت بپردازند.

دبیری با بیان اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه گفت: کارآموزی این امکان را به دانشجو می دهد تا ضمن کسب مهارت های فنی، فرصت های شغلی خود را بررسی کند و انگیزه بیشتری برای تحصیل بیابد. این مهم همچنین سبب هم افزایی میان واحدهای مختلف دانشگاهی و صنعتی و شناسایی خلاهای موجود در صنعت نفت از سوی دانشگاه می شود و پژوهشگران و دانشجویان می توانند با تعریف پروژه های تحقیقاتی صنعتی، سهم بسزایی در رشد صنعت نفت کشور داشته باشند.

شرکت ملی حفاری ایران، از شرکت های بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز استقرار دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027863

وب گردی

وب گردی