واحد بروجرد به زائران اربعین، خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی ارائه می‌دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از خدمات‌رسانی این واحد به زائران اربعین حسینی در حوزه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی خبر داد.

داریوش جاوید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های فرهنگی این واحد در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: همایش شهید شهریاری از تاریخ 22 تا 26 شهریورماه با حضور 400 نفر از اعضای هیئت علمی سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد. این همایش، مهم ترین برنامه فرهنگی واحد در سال جاری محسوب می‌شود.

وی افزود: زحمات و فعالیت‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باعث شده است تشکل‌های دانشجویی، رنگ و بوی خاصی را به خود بگیرند؛ در همایش 5 روزه شهید شهریاری، کلاس های دانش افزایی و جمعیتی با موضوع مسائل روز جامعه همانند فسادستیزی، بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی و تربیت استاد تراز انقلاب اسلامی برگزار شد.

جاوید ادامه داد: دانشجویان تا سن 21 سالگی، علاوه بر توجه به تعلیم، به موضوعات تربیتی نیز باید توجه داشته باشند؛ به همین دلیل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برنامه های متنوعی را در راستای موضوعات فرهنگی و تربیتی در دستور کار قرار داده است.

رئیس واحد بروجرد گفت: با توجه به تاکیدات دکتر طهرانچی، از خانواده‌های دانشجویان دعوت کردیم که ضمن بازدید از امکانات دانشگاه، ارتباط بیشتری با فضای دانشجویی داشته باشند؛ همچنین به دنبال این هستیم که در راستای رفع دغدغه‌ خانواده‌های دانشجویان، گام‌های اساسی برداریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های واحد بروجرد در حوزه خدمت رسانی به زائران کربلای معلی در پیاده روی اربعین اضافه کرد: واحد بروجرد اربعین امسال برای اولین بار، خدمات پزشکی و دندان پزشکی را به زائران کربلای معلی در مرزهای خوزستان و ایلام به صورت رایگان ارائه خواهد داد. این خدمات در مسیر برگشت زائران، به صورت ویژه انجام خواهد شد.

جاوید افزود: در دوکانکس مستقر در مرزهای خروجی کشور، 4 پزشک مستقر خواهند بود؛ البته با توجه به نیاز، امکان افزایش تعداد پزشکان وجود خواهد داشت؛ همچنین در کلینیک دندان پزشکی واحد بروجرد دو پزشک حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028219

وب گردی

وب گردی