مراسم تودیع و معارفه بسیج دانشجویی واحد اردبیل برگزار شد

با حضور مسئولان دانشگاه و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل در مراسم تودیع و معارفه بسیج دانشجویی واحد اردبیل که عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: راهی که جوانان بسیجی انتخاب کرده‌اند راه سعادت‌مندی در دنیا و آخرت است.

وی تصریح کرد: بسیاری از شخصیت‌های نظام و افراد موثر در نظام در بسیج دانشجویی پرورش پیدا می‌کنند و مملکت اسلامی ایران با فرهنگ بسیجی به آرمانهای خود راه یافته و شکوهمند و سرافراز راه خود را ادامه می‌دهد.

رسولی اعتقاد ملت ایران به نهضت امام حسین (ع) را اعتقادی عمیق توصیف کرد و افزود: جامعه ما ادامه دهنده نهضت حسینی هستند و با یکپارچگی و انسجام در مقابل زیاده‌گویی‌های استکبار جهانی ایستاده است.

بسیج دانشجویی پیشران تحقق اهداف انقلاب است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز بسیج دانشجویی را پیشران تحقق اهداف انقلاب دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران هر موفقیتی را کسب کرده است به خاطر فرهنگ دفاع مقدس و حرکت جهادی است.

پرویز پرزور گفت: در سال‌های اخیر رویکرد بسیج دانشجویی نقش آفرینی برای حل چالش‌های نظام و رویکرد کادر سازی نیروهای تراز انقلاب است.

در این مراسم رضا احمدیان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد اردبیل معرفی و از زحمات میلاد بیغاله تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028282

وب گردی

وب گردی