مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی «جام شهدای هسته‌ای» در سالن ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات دسته یک و دسته دو فوتسال کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی «جام شهدای هسته‌ای»، دوشنبه شب (8 مهرماه) با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها در سالن ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

طی این دوره از مسابقات، از مجموع 20 تیم شرکت‌کننده در دسته یک و دو کارکنان، تیم حوزه ریاست سازمان مرکزی به مقام نخست، تیم حفاظت واحد علوم و تحقیقات الف به مقام نایب قهرمانی و تیم رفاهی و پشتیبانی نیز به مقام سو دسته یک این مسابقات دست یافتند. همچنین تیم‌های بسیج کارکنان، معاونت توسعه مدیریت و منابع و دبیرخانه نیز به تربیت مقام اول تا سوم دسته دوم را از آن خود کردند.

شش تیم برتر دسته یک و دو، چهار تیم اخلاق و بازیکنان برتر فنی و اخلاقی در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که ساعت 20 دوشنبه با حضور سروری مجد رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی‌های دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج دانشگاه آزاد اسلامی و علی فقیه ملک مرزبان مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029074

وب گردی

وب گردی