آتش سوزی در کوره ذوب شیشه یک کارخانه تولیدی

کوره ذوب شیشه یک کارخانه تولیدی در غرب تهران روز گذشته دچار آتش سوزی شد و برای خاموش کردن آن آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در پی بروز این آتش سوزی و تماس کارگران این کارخانه با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۳۵ روز گذشته بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه های ۲۰ و ۱۱۱ به همراه خودروهای پشتیبانی و چند دستگاه تانکر آب را به محل حادثه در بزرگراه شهید لشگری اعزام کرد.

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد چگونگی وقوع این آتش سوزی گفت: درداخل سوله 2 هزار مترمربعی یک کارخانه تولیدی، بخش زیرین کوره ذوب شیشه دچار نشتی شد به طوری که مواد مذاب از داخل کوره به بیرون می ریخت و شعله آتش نیز به قدری بود که کسی جرأت نزدیک شدن به آن را نداشت.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و همچنین بکارگیری از چندین لوله آبرسان مشغول عملیات شدند و توانستند شعله های سرکش آتش را در کوتاهترین زمان ممکن خاموش کرده و از سرایت آتش به اطراف و نیز وارد آمدن خسارات بیشترجلوگیری کنند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی با اعلام اینکه دراین آتش سوزی هیچ یک از کارگران آسیبی ندیدند، ادامه داد: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل این آتش سوزی، دودهای حاصله را با استفاده از دستگاه های فن قوی به بیرون تخلیه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029604

وب گردی

وب گردی