ترافیک سنگین  درجاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه/ بارش باران در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: ترافیک درجاده‌های منتهی به مهران، شلمچه، خسروی و چذابه سنگین است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه ترافیک در محور ایلام به مهران محدوده های مهدی آباد، صالح آباد، گلان و کمربندی مهران و محور خرمشهر به شلمچه محدوده یادمان شهدا سنگین است.

وی به ترافیک در دیگر جاده های منتهی به مرزهای چهارگانه برای خروج زائران اربعین اشاره کرد و گفت: ترافیک در محور قصرشیرین به مرز خسروی و مسیر بستان به مرز چذابه عادی و روان است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

رحمانی به وضعیت جوی کشور اشاره کرد و گفت: محورهای رامسر و چالوس در استان مازندران بارانی است و در محور اردبیل-مغان در استان اردبیل مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029691

وب گردی

وب گردی