دعوت به مناظره  وزیر اسبق آموزش و پرورش برای تشریح عملکرد دوران مسئولیت خود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای از وزیر اسبق آموزش و پرورش دعوت کردند تا در مناظره‌ای به تشریح کارنامه عملکرد دوران مسئولیت خود بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نامه‌ای از فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش برای ارائه عملکرد دوران مسئولیتش دعوت کرد تا در یکی از پردیس‌های این دانشگاه حاضر شود.

در این نامه آمده است: با توجه به لزوم پاسخگو بودن مسئولان به مطالبه‌گری‌ها و کارنامه عملکرد دوران مسئولیت خود، اخیرا شما در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها، دوران مدیریت خود را «بهترین دوره مدیریتی» در وزارت آموزش و پرورش عنوان کرده و همچنین تنها راه حل برون رفت از بحران کنونی این وزارتخانه را در توسعه مدارس غیردولتی و طرح خرید خدمات آموزشی دانسته‌اید.

در بخش پایانی این نامه خطاب به وزیر سابق آموزش و پرورش آمده است:‌ از آنجایی که مسائل متعددی در زمان شما تصمیم‌گیری و شروع به اجرا شده است که تاثیرات فراوانی بر نظام تعلیم و تربیت داشته و تاکنون نظام آموزشی از دردها و رنج‌های آن رهایی پیدا نکرده است و متأسفانه تاکنون نیز در مقام پاسخگویی دیده نشده‌اید، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شما از شما دعوت می‌کند که برای مناظره در یکی از پردیس‌ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان حاضر شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029846

وب گردی

وب گردی