عذرخواهی توئیتری حناچی به  دلیل  آب‌گرفتگی در تهران

شهردار تهران در پست توئیتری از شهروندان تهرانی بابت مشکلات پیش آمده پس از بارش باران عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از اواخر هفته گذشته تهران چهره بارانی به خود گرفته و شهر به خود باران دید.

به واسطه بارش باران در حدود 100 نقطه از شهر تهران آب گرفتگی‌هایی ایجاد شد که البته به گفته برخی از اعضای شورای شهر تهران بیشتر از آنکه آب گرفتگی باشد آب ماندگی بوده است.

مسؤولان شهرداری تهران در روزهای اخیر به طور کامل در آمده باش به سر برده و تلاش کردند تا مشکلات پیش آمده به واسطه بارش باران را مرتفع کنند.

در این میان بین اعضای شورای شهر تهران و همچنین معاونین شهرداری تهران درخصوص علت وقوع آب گرفتگی‌ها اختلاف نظر پیش آمد به گونه‌ای که برخی گرفتگی انهار و شبکه فرعی جمع آوری آبهای سطحی را علت وقوع این حادثه دانسته و برخی دیگر ایرادات هندسی معابر را عامل این اتفاق معرفی کردند.

حالا در تازه ترین اظهار نظر شهردار تهران در پستی توئیتری نوشته است:

متوسط بارش روزانه باران در چند روز اخیر ۲۰ میلیمتر در تهران ثبت شد. نظر به گستردگی بارندگی‌ها، همه‌ همکارانم در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیک، عمران و شهرداران مناطق و نواحی با آماده‌باش کامل، مدیریت میدانی کنترل آبگرفتگی‌ها و رفع موانع و اصلاحات هندسی را در دستور قرار دادند.

حناچی نوشته است: این تلاش‌ها در ادامه‌ چندین ماه فعالیت نیروهای عملیاتی برای لایروبی و رفع زوائد کانال‌های انتقال آب‌های سطحی بود.

ضمن عذرخواهی بابت برخی مشکلات پیش‌آمده؛ از شهروندان عزیز می‌خواهم تا با توجه جدی‌تر به رعایت نظافت مسیل‌ها و کانال‌های آب، به ما یاری برسانند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد شهردار تهران نیز نقش ایرادات هندسی و فنی و مهندسی و سهم ریخته شدن زباله در انهار را درخصوص آب‌گرفتگی معابر یکسان متصور شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031518

وب گردی

وب گردی