احداث اولین بازار بزرگ گل و گیاه در منطقه 13  

شهردار منطقه ١٣ با اشاره به طراحی ده ها پروژه در بوستان جنگلی سرخه حصار از اجرایی شدن  پروژه احداث  اولین "بازار گل و گیاه" در قالب قرار داد مشارکتی bolt  خبر داد . 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده با اشاره به واگذاری ٢٢ هزار هکتار اراضی بوستان جنگلی سرخه حصار به شهرداری به مدت 30 سال گفت : تفاهم‌نامه اجرای مدیریت بهره‌وری و نگهداری از پارک‌های جنگلی و توسعه فضای سبز شهر تهران در چارچوب تبصره ۱ ماده ۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها و مراتع کشور و مفاد ماده ۳ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران به امضا رسید.
وی با اشاره به رویکرد این منطقه در تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران و طراحی پروژه هایی مطابق با ماموریت های محیط زیستی افزود :یکی از پروژه منطقه در بوستان جنگلی سرخه حصار ، احداث اولین" بازار گل و گیاه" در این محدوده است.
شهردار منطقه ١٣ با اشاره به فراخون عمومی و مناقصه مربوط به بازارگل و گیاه ادامه داد: پروژه بازار گل در زمینی به مساحت ١٠ هزار متر مربع با زیر بنای ۵۱۴۳ متر مربع احداث می شود.
وی در خصوص جزئیات پروژه بازار گل و گیاه گفت: ضمن طراحی و جانمایی چندین غرفه پرتابل، پارکینگ و اغذیه فروشی نیز برای این پروژه تعریف شد.
رحمان زاده ابراز امیدواری کرد به زودی با اجرایی کردن تعداد بیشتری از پروژه های سرمایه گذاری ، این محدوده ارزشمند تبدیل به محلی برای حضور بیشتر مردم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031802

وب گردی

وب گردی