دکتر طهرانچی موفقیت تیم بسکتبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی موفقیت تیم بسکتبال بانوان این دانشگاه در مسابقات دانشجویان جهان در چین تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی کسب عنوان با ارزش سومی مسابقات بسکتبال 3 نفره بانوان دانشجویان جهان در چین توسط تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام دکتر طهرانچی آمده است: کسب عنوان با ارزش سومی مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان دانشجویان جهان در چین توسط تیم بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را به بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران این تیم تبریک و شادباش می گویم.

در ادامه پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد مطرح شده است: باعث مسرت است که دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی در ورزش دانشجویی، قهرمانی و ملی به ویژه ورزش بانوان مؤثر است و امیدوارم ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در رقابت‌های بین المللی موفق باشند.

از خداوند منان، سلامتی و موفقیت مستمر ورزشکاران و تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه بانوان ورزشکار تیم بسکتبال را در عرصه های داخلی و بین المللی خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1032081

وب گردی

وب گردی