همکاری تعجب برانگیز ناسا و آدیداس+فیلم

آدیداس می خواهد با همکاری ناسا در ایستگاه فضایی بین المللی آزمایشاتی بر روی کفش های تولیدی خود انجام دهد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فضانوردان ناسا ، در ایستگاه فضایی بین المللی آزمایش های مختلف زیادی مانند ، پرورش کاهو ، چاپ سه بعدی ، آزمایش روی نژادهای موش انجام می دهند. ناسا بزودی قطعات کفش را برای آدیداس در فضا تولید می کند.

با همکاری ناسا-آدیداس ، قطعات کفش در فضا تولید می شود!

فضانوردان به خاطر انجام آزمایش های مختلف در ایستگاه فضایی بین المللی شناخته شده اند ، اما این بار خبرهای متفاوتی داریم. آدیداس دیروز اعلام کرد که با آزمایشگاه ملی آمریکا در ایستگاه فضایی بین المللی همکاری کرده است.

سال گذشته ، آدیداس یک توپ فوتبال را به فضا فرستاد تا رفتار توپ های فوتبال را که آزادانه در محیط بدون جاذبه پرواز می کنند بررسی کند. این بار وضعیت کمی فرق می کند. این شرکت از فضانوردان خواسته است که کفش مخصوص را در فضا بسازند.

آدیداس تمام لوازم مورد نیاز برای تولید قسمت میانی کفش ها را به فضا خواهد فرستاد و می خواهد تاثیر محیط بدون جاذبه را بر روی این قسمت از کفش را بررسی کند.

انتظار می رود این آزمایشات در سال 2020 انجام شود. آدیداس همچنین قصد دارد چندین مدل کفش مختلف را برای فضانوردان ارسال کند تا آنها را امتحان کنند. با توجه به نتایج بدست آمده ، این شرکت می تواند تعدادی کفش ورزشی سفارشی با تیراژ محدود تولید کند.

اخیراً شرکت های مختلفی نیز خواستار همکاری با ناسا شدند. حتی شرکتی وجود داشت که می خواست در ایستگاه فضایی بین المللی نوشیدنی تولید کند. اگرچه در حال حاضر توافق های مشخصی با این شرکت ها صورت نگرفت اما انتظار می رود این وضعیت در سالهای آینده به الگوی تجاری متفاوت تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042311

وب گردی

وب گردی