اهداف بلند پروازانه سامسونگ برای گوشی های تاشو

با وجود موفق نبودن Galaxy Fold سامسونگ اهداف بلند پروازانه برای گوشی های تاشو دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در حالیکه Galaxy Fold سامسونگ تا حد زیادی از نظر کاربران شکست خورده است ، با این حال سامسونگ همچنان به کار روی تلفن های تاشو ادامه می دهد. اهداف غول فناوری از این نظر نیز بسیار بلند پروازانه است.

با تمرکز بر فن آوری های آینده ، همایش « Samsung AI Forum» از چند روز پیش در سئول ، پایتخت کره جنوبی آغاز شد. مدیر عامل شرکت سامسونگ ، «دی جی کوه» ، در سخنانی در این مراسم اظهار داشت که سامسونگ فروش تلفن های تاشو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

امیدواری سامسونگ در مورد تلفنهای تاشو

هدف تعیین شده سامسونگ برای سال 2020 فروش 5 تا 6 میلیون تلفن تاشو است. Galaxy Fold 2 بیشترین سهم را در دستیابی به این هدف خواهد داشت.

همانطور که قبلا اعلام کردیم گوشی تاشو و پرچمدار جدید سامسونگ به نام W20 ، ، به زودی معرفی می شود. سامسونگ امیدوار است این تلفن در خارج از چین با استقبال روبرو شود و به این ترتیب آمار فروش سامسونگ به مراتب بسیار بالاتر خواهد رسید.

البته مهمترین مسئله در مورد نحوه طراحی سامسونگ Galaxy Fold 2 است. زیرا همانطور که همه ما می دانیم ، به دلیل مشکل شکسته شدن صفحه نمایش ، عرضه مدل Galaxy Fold حدود نیم سال به تعویق افتاد.

علاوه بر این ، شیائومی ، هواوی و موتورولا به کار بر روی تلفن های قابل تاشو ادامه می دهند.RAZR، گوشی افسانه ای موتورلا، در حال آماده شدن برای دیدار با کاربران با ساختار تاشو است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042331

وب گردی

وب گردی