سروری مجد با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کرد

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان آذربایجان غربی، با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ارومیه، علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

سروری مجد در بدو ورود به واحد ارومیه، با حضور در یادمان شهدای گمنام آرمیده در این واحد دانشگاهی، با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام رفیع شهدای گمنام ادای احترام و با آرمان‌های قهرمانان دفاع مقدس تجدید میثاق کرد. رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر یک روزه خود به ارومیه، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفت و گو کرد.

حضور در چهل و دومین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، دیدار و گفت و گو با استادان اهل سنت دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی، بازدید از اردوی جهادی دانشجویان واحد ارومیه در محل ابوذر، خوابگاه دانشجویی، سلف سرویس، سایت گلمان، سایت مرکزی دانشگاه، مرکز رشد و آزمایشگاه‌های واحد ارومیه از دیگر برنامه های رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به ارومیه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042371

وب گردی

وب گردی