نخستین دوره آموزشی «ایران 1435» ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اولین دوره آموزشی «ایران 1435» ویژه فعالان داشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وحید شورابی دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری اولین دوره آموزشی «ایران 1435» خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است که قرار است از 26 تا 29 آذر ماه در پنج محور «بررسی نظام مسایل دانشگاه آزاد اسلامی»، «بررسی نظام مسائل سازمان صدا و سازمان»، «مالیات»، «شفافیت» و «مفاسد اقتصادی» برگزار شود.

وی با بیان اینکه تشکل‌های داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ظرفیت ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻﯾﯽ برای نقش آفرینی در ﻣﺴﺎﺋﻞ اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺸﻮر دارﻧﺪ، اظهار داشت: ارتقا سطح توانایی‌های فعالان دانشجویی در تحلیل مسائل کشور، مساله‌یابی و نقش‌آفرینی آنها تاثیر بسزایی در سرنوشت کشور دارد، با توجه به اهمیت این موضوع ﻗﺮارﮔﺎه ﺷﻬﯿﺪ اﺣﻤﺪی روﺷﻦ ﺑﺎ همکاری ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزﺷﯽﮔﺎم با ﻃﺮاﺣﯽ و اﺟﺮای دوره ایران 1435 استانی تلاش دارد، قدمی در این امر مهم بردارد.

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این دوره را ﻓﻌﺎلان ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ و اعضای علمی و اقتصادی تشکل‌ها تشکیل می‌دهند که در مدت سه روز ضمن آشنایی با مؤلفه‌های جنگ اقتصادی، با برخی از مهم‌ترین مسائل کشور در حوزه‌های مختلف و شیوه‌های نقش‌آفرینی تشکل‌های انقلابی در این مسائل آشنا می‌شوند.

شورابی، ﺗﻘﻮﯾﺖ قدرت ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻓﻌﺎلان داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻧﯿﺎزﻫﺎی اﺳﺎﺳﯽ ﮐﺸﻮر را از اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد و گفت: آشنایی دانشجویان انقلابی با مسائل اساسی کشور در حوزه‌های مختلف، تقویت مهارت مساله‌یابی و عمیق شدن در مسائل، آﺷﻨﺎﯾﯽ ﺑﺎ وﻇﺎﯾﻒ ﺗﺸﮑﻞﻫﺎی داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ و اﺑﺰارﻫﺎی ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬاری ﺗﺸﮑﻞﻫﺎ و اﻧﺘﻘﺎل ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﮔﻔﺘﻤﺎن‌ﺳﺎزی و ﻣﻄﺎﻟﺒﻪ‌ﮔﺮی از دیگر اهداف برگزاری دوره آموزشی 1435 است.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت تمایل می‌توانند با مراجه به نشانی اینترنتی https://evnd.co/yWtY8 مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09033487305 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1044770

وب گردی

وب گردی