انتشار به روزرسانی OnePlus 7 و 7 Pro

به روزرسانی  OxygenOs 10.0.03 برای مدل های OnePlus 7 و 7 Pro منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به روزرسانی OxygenOS 10.0.3 برای مدل های OnePlus 7 و 7 Pro در دسترس قرار گرفت. به روزرسانی شامل یک پک امنیتی و برخی از رفع اشکالات است.

OxygenOs 10.0.03 برای مدلهای OnePlus 7 و 7 Pro منتشر شد

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند چینی به انتشار به روز رسانی برای رضایت کاربر اهمیت می دهند. به همین دلیل شرکت ها در اسرع وقت به روزرسانی های امنیتی و رفع اشکال را منتشر می کنند.

شرکت به روزرسانی OxygenOs 10.0.03 را برای OnePlus 7 Pro و 7 منتشر کرد که شامل تمامی وصله های امنیتی منتشر شده تا نوامبر 2019 است. اگرچه نسخه OxygenOS 10.0.2 خطاهای قابل ملاحظه ای نداشت ، اما برخی از تغییرات ایجاد شده است.

به روزرسانی تقریباً 2 گیگابایت فضا نیاز دارد. با بروزرسانی جدید ، برخی از کاربران اظهار داشتند که دستگاه های آنها به میزان قابل توجهی پر سرعت تر شده است. با بروزرسانی منتشر شده ، کاربران گفتند که سیستم نمایشگر هوشمند با ثبات تر عمل می کند و پیشرفت در عملکرد باتری نیز بوجود آمده است.

بر خلاف گوگل ، این شرکت هر 2 ماه یک بار وصله های امنیتی را منتشر می کند. از آنجا که OxygenOS 10.0.2 تا نوامبر معتبر بود ، بروزرسانی جدید با تاخیر مواجه شده بود. مقامات شرکت هیچ توضیحی درباره علت تأخیر بروزرسانی ندادند.

برخی از کاربران OnePlus 7 اعلام کردند که به روزرسانی در دستگاه آنها ظاهر نمی شود. اگر دستگاه شما اعلان به روزرسانی را نشان نمی دهد ، چند روز صبر کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1045645

وب گردی

وب گردی