تهران-ایسکانیوز: انجمن ترویج علم ایران به مناسبت برگزاری هفته ترویج علم که مصادف با 4 تا 9 آبان‌ماه است، در نظر دارد مسابقه نقاشی و داستان کوتاه ١٠٠ کلمه‌ای را با موضوع تاریخ علم برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی برگزار کند.

 

موضوع این مسابقه «سفر در تاریخ علم» است و همه آثاری که در آن‌ها به موضوع تاریخ علم، دانشمندان بزرگ ایرانی و غیرایرانی و دستاوردهای علمی پرداخته شده باشد، می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

علاقه‌مندان به حضور در بخش مسابقه داستان‌نویسی با هیچ محدودیتی در انتخاب ژانر ادبی مواجه نیستند و آثار فانتزی‌ آن‌ها که به سفر دانشمندان زمان‌های گذشته به زمان حال یا سفر شخصیت‌هایی از زمان فعلی به روزگار دانشمندان گذشته می‌پردازد، می‌تواند در این مسابقه مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

همچنین بر اساس این خبر، هیچ محدودیتی درباره تکنیک، سبک، مواد و اندازه نقاشی‌ها وجود ندارد.

 

انجمن ترویج علم به برندگان جوایزی اهدا خواهد کرد و آثار آن‌ها را در طول هفته ترویج علم به نمایش خواهد گذاشت.

 

علاقه‌مند می‌توانند تا ۲۶ مهر ۱۳۹۳ داستان‌های خود را به همراه مشخصات فردی، سن و شماره تلفن به آدرس ای‌میل info@popscience.ir بفرستند و اصل نقاشی‌هایشان را نیز به همراه مشخصات فردی، سن و شماره تلفن به نشانی: تهران، خیابان کریم‌خان زند، نبش خیابان عضدی (آبان) شمالی، ساختمان دانشگاه علامه طباطبایی، طبقه دوم، اتاق ٢٢۵ تلفکس: ٨١٠٣٢٢۵١ ارسال کنند یا حضوری تحویل دهند.
کد خبر: 29720

وب گردی

وب گردی