مذاکره شهرداری با 23 نهاد برای انتقال پادگان جی از تهران/مشکل نیروهای مسلح نیست، آموزش و پرورش راضی نمی شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران برای خروج پادگان جی از پایتخت با 23 نهاد حاضر در این پادگان مذاکراتی را داشته است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، ابوالفضل قناعتی دراین باره گفت: علاوه بر نیروهای مسلح که سهم قابل توجهی از پادگان جی را در دست دارند، 23 نهاد دیگر نیز در این پادگان فعال هستند.

او افزود: شهرداری برای تملک پادگاه جی و اقدام برای خروج آن از شهر تهران با 23 نهاد درگیر در این پادگان باید به توافق برسد و همین موضوع کار را دشوار کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اختصاص بیشترین فضای پادگان جی به وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بیشترین فضای این پادگان اکنون در اختیار وزارت آموزش و پرورش است و مسئولان این نهاد متاسفانه حاضر به تهاتر نیز نیستند.

قناعتی ادامه داد: مسئولان این وزارتخانه اعلام کرده اند که برای واگذاری سهم خود از پادگان جی به شهرداری تهران تنها پول نقد می پذیرند.

او در خصوص میزان اعتبارات مورد نیاز شهرداری تهران برای خرید پادگان جی افزود: باید برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران رصد شده تا مشخص شود که از کدام یک از محل ها می توان اعتباراتی را کاسته و به خرید پادگان جی اختصاص داد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم خروج زندان ها و پادگان های نظامی از پایتخت به نقاط حاشیه ای گفت: باید تا جایی که امکان دارد شرایط برای انتقال زندان ها و پادگان ها از داخل شهر فراهم شده و تنها پادگان هایی که به لحاظ امنیتی حضورشان در تهران لازم است در پایتخت بمانند.

20106

کد خبر: 653757

وب گردی

وب گردی