چند روز قبل از اجرا، سام قریبیان با نمایش حمید امجد قطع همکاری کرد

سام قریبیان با انتشار متن کوتاهی از قطع همکاری خود با نمایش «سه خواهر و دیگران» که قرار است از اواخر این ماه به روی صحنه برود، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سام قریبیان که قرار بود با بازی در نمایش «سه خواهر و دیگران» از اواخر تیر ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه برود، چند روز پیش از اجرای این نمایش، با انتشار متن کوتاهی، کناره‌گیری خود را از حضور در این اثر نمایشی اعلام کرد.

او در این یادداشت نوشته است:

«به تازگی در خبرها آمده بود که من به عنوان آخرین بازیگر به مجموعه بازیگران تئاتر «سه خواهر و دیگران» کارِ کارگردان و نویسنده خوب کشورمان آقای حمید امجد پیوسته‌ام. هرچند این خبر به تازگی منتشر شده، ولی شخص من از نیمه اردیبهشت ماه مشغول تمرین این نمایش در کنار سایر دوستان بوده‌ام.
ولی با کمال تاسف اعلام می‌کنم با توجه به مجموعه‌ای از شرایط به وجود آمده؛ به لحاظ حرفه‌ای، شغلی و تفاوت دیدگاه در روند کار، از ادامه همکاری خود با این گروه خوب و دوست داشتنی معذور هستم و در نتیجه در این کار به عنوان بازیگر حضور نخواهم داشت. آرزوی موفقیت دارم برای تک تک اعضای این گروه؛ به ویژه برای شخص آقای امجد که پس از ١٣ سال دوری از کار تئاتر، متن جدیدی را به روی صحنه می‌برند.»

505502

کد خبر: 660253

وب گردی

وب گردی