دوره های بازیگری مسعود دلخواه برگزار می شود

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، ثبت نام دوره دوم کلاس های بازیگری" متد اکتینگ" خود در سال 95 را با حضورو تدریس دکتر مسعود دلخواه آغاز کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، شیوه متد اکتینگ روشی است که در قرن اخیر به عنوان فراگیرترین و موفق ترین شیوه بازیگری در تئاتر و سینمای جهان شناخته و پذیرفته شده است. متد اکتینگ یعنی تمام تکنیک ها، روش ها و آموزه هایی که یک بازیگر برای ارائه یک نقش باور پذیر به آن نیاز دارد. از همین رو تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه با توجه به تعدد درخواست ها برای برگزاری دوره جدید آموزش بازیگری به شیوه متد اکتینگ، ثبت نام این دوره را با حضور دکتر مسعود دلخواه، مدرس برتر بازیگری در کشور آمریکا و کارگردان نمایش تحسین شده بیگانه که به تازگی به اجراهای خود در مجموعه تئاتر شهر خاتمه داد آغاز کرده است.

بر پایه این گزارش جمعی از دانش آموختگان این شیوه در آثار مختلف تئاتر حرفه ای کشور به ایفای نقش پرداخته اند و تعدادی از این هنرجویان نیز در نمایش بیگانه به روی صحنه رفتند.ضمن اینکه آموزش این شیوه صرفا و به صورت تخصصی توسط این مرکز آموزشی صورت می گیرد.

505502

کد خبر: 662907

وب گردی

وب گردی