اطلاع رسانی به شاکی های پرونده های کلانتری با پیامک

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت:برای بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندها، چرخه رسیدگی به پرونده ها در کلانتری به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان،سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در راستای کیفی سازی و بهبود خدمات انتظامی، طرحی در دست نهایی شدن است که فرایند چرخه رسیدگی در کلانتری ها به روش الکترونیکی و پیامکی به اطلاع شاکی خواهد رسید.

او با بیان اینکه یکی از راهبردهای این پلیس در جهت بهره مندی بیشتر از فناوری و اصلاح فرایندهاست، گفت: در این راستا، به منظور بهبود خدمات انتظامی ، تسهیل در امر رسیدگی به پرونده ها و افزایش رضایت مندی مردم، با استفاده از سامانه "ثبت شکایت" در کلانتری ها، ظرفیت اطلاع رسانی به روش "الکترونیکی" و "پیامکی" فعال می شود.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا اضافه کرد : در طی فرایندها و مراحل انتظامی، پرونده های مطروحه در مرحله رسیدگی در کلانتری به اطلاع شاکی خواهد رسید.

سردار معصوم بیگی گفت: فعال شدن این سیستم موجب تسریع در رسیدگی، افزایش رضایت مندی مردم و کاهش حجم مراجعات حضوری ارباب رجوع به کلانتری ها می شود. این روند ضمن تسهیل در امور، در ایجاد و ارتقاء اعتماد عموم به حوزه انتظامی موثر است.

20104

کد خبر: 675268

وب گردی

وب گردی