توخل: در 2 بازی 12 گل زدیم اما باید پیشرفت کنیم

سرمربی دورتموند از کسب دومین پیروزی 6 بر صفر در عرض یک هفته‌ ابراز امیدواری کرد تیمش به پیشرفت ادامه بدهد.

به‌ گزارش ایسکانیوز و به نقل از ‌ایسنا، ‌بورسیادورتموند در هفته‌ سوم بوندسلیگا با 6 گل دارمشتات را در هم کوبید تا پیروزی ارزشمندی را در این هفته‌ در بوندسلیگا جشن بگیرد. البته اخراج بازیکن دارمشتات در اواسط مسابقه نیز در کسب این نتیجه‌ برای دورتموند بی تاثیر نبود. همچنین لوکاس پیشچک به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و ماریو گوتسه، مارک بارترا و پیره امریک اوبامیانگ نیز با نظر سرمربی تیم استراحت کردند ولی بازیکنان جوان بورسیا دورتموند از جمله کریستین پولیشیچ و امره مور، نمایش خوبی را ارائه دادند.

توماس توخل در نشست خبری خود گفت‌: در تمام مناطق زمین نمایش منظم و با دیسیپلین بالا ارائه دادیم. بازی کاملا در اختیار ما بود و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. 22 شوت به سمت دروازه حریف داشتیم و حملات زیادی را طراحی کردیم. در یک سوم دفاعی حریف موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری را نیز به ثمر برسانیم. نمایش بازیکنان جوان تیم، من را امیدوار کرد. هفته‌ قبل برابر لژیا ورشو نیز فوتبال روان و خوبی را به نمایش گذاشته بودیم.

بازی زیبای آدرین راموس و عثمان دمبله در کنار گونسالو کاسترو، نظم خوبی به خط میانی دورتموند داده بود تا این تیم در عرض یک هفته‌ دومین برد پیاپی خودش را جشن بگیرد.

سرمربی پیشین ماینس ادامه‌ داد: بازی برابر تیمی که دفاعی پنج نفره دارد، سخت‌ترین کار ممکن است چراکه برای گلزنی به صبوری و سرعت بالا نیاز دارید. البته شهامت برای تقابل‌های تک به تک. به بازیکنانی نیاز دارید که بتوانند بر این شرایط غلبه کرده و فضا سازی کنند. بعد از اخراج بازیکن حریف، فضای خوبی در اختیار ما قرار گرفت و همه چیز دست به دست هم داد تا یک بعد از ظهر خوب با هوادارانمان داشته باشیم.

دورتموند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا با 6 گل لژیا ورشو را شکست داد و حالا چهار روز بعد، این نتیجه‌ را در بازی برابر دارمشتات تکرار کرد تا در دو بازی اخیر 12 گل را به ثمر رسانده باشد. سرمربی آلمانی در پایان گفت‌: تا این جای فصل خوب بودیم ولی برای این که خوب بمانیم، باید پیشرفت کنیم چون بازی‌های سختی‌ در انتظار ماست.

702/602

کد خبر: 678702

وب گردی

وب گردی