دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در کاروان المپیک ساحلی 2016

میثم جهانی پور دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی - مدیریت اماکن ورزشی واحد کرج با حضور در کاروان ورزشی کشورمان به بازی های المپیک ساحلی 2016 ویتنام اعزام می شود.

به گزارش ایسکانیوز، این ملی پوش البرزی و قهرمانی تکواندو جهان و آسیا و قهرمانی مسابقات جهانی هنرهای رزمی را در کارنامه ورزش حرفه ای خود دارد، بار دیگر توانست شایستگی خود را نشان دهد و با حضور در کاروان المپیک ساحلی 2016 به افتخارات خود بیفزاید.

میثم جهانی پور ضمن تایید این مطلب بیان کرد:«این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است و می توان گفت هم سطح المپیک بوده و هر سال شاهد پررنگ تر شدن این المپیک و نیز سنگین تر شدن رقابت ها در آن هستیم.»

وی همچنین اظهارداشت:«چند مرحله ازتمرینات تیم ملی را پشت سر گذاشته ایم که این تمرینات در شهرهای خوزستان، زنجان، مشهدمقدس، رودسر و بابلسر صورت گرفته و به امید خداوند آمادگی های لازم را برای مسابقات کسب نموده و تا چند روز دیگر آماده اعزام به مسابقات می شویم.»

لازم به ذکر است پنجمین دوره بازیهای المپیک ساحلی 2016 در کشور ویتنام شهر دانانگ برگزار می شود که میثم جهانی پور در رشته رزمی ویتنام به رقابت با حریفانش می پردازد.

تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با سرمربی گری اکبر کریمی پنجم مهرماه به دبی پرواز می کند وسپس به سنگاپور رفته و از آنجا عازم ویتنام می شود. گفتنی است دهکده بازی ها در ساحل دانانگ مستقر است.

این ورزشکار جوان کشورمان که پیشتر تعدادی از مدال های خود را نیز به خانواده عزیز شهدا و تعدادی از بقاع متبرکه اهدا کرده است ابراز امیدواری کرد با توکل به خداوند یکتا و در سایه دعاهای خیر هم وطنان خود در این مسابقات نیز سربلند بیرون آمده و بتواند با کسب مدال برای میهن اسلامی افتخار آفرینی کند و بار دیگر پرچم پرافتخار کشور عزیزمان را دراین مسابقات به اهتزاز در بیاورد.

101

کد خبر: 680315

وب گردی

وب گردی