مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی

مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی با حضور رئیس، معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیران و کارکنان حوزه پژوهش در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز طی جلسه ای با حضور رئیس، معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیران و کارکنان حوزه پژوهش در اتاق شورای ریاست، دکتر سید جلال الدین حسینی غنچه به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد معرفی شد.

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر سپیده اربابی، با توجه به توانمندیهای تخصصی و تجربی، وی به عنوان رئیس مرکز تحقیقات علوم دارویی این واحد منصوب شد.

در ادامه دکتر حسینی غنچه ضمن تشکر از اعتماد ریاست واحد و تقدیر از زحمات دکتر اربابی گفت:" من افتخار میکنم که در مجموعه فاخر علوم دارویی هستم و امیدوارم بتوانم در این جایگاه در شأن علوم دارویی فعالیت کنم ."

در پایان این مراسم حکم انتصاب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم دارویی به دکتر حسینی غنچه اعطا و با اهدای هدیه و لوح تقدیر از تلاش‌های دکتر اربابی در دوران تصدی معاونت پژوهش و فناوری و دکتر فاطمه عشوری در دوران تصدی سرپرست مرکز تحقیقات علوم دارویی واحد نیز قدردانی شد.

108

کد خبر: 688299

وب گردی

وب گردی