برگزاری اولین همایش سراسری مصرف منطقی دارو  و  مکمل ها

اولین همایش و سمینار سراسری مصرف منطقی دارو و مکمل به همت سازمان نظام پزشکی تهران و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مدت سه روز در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

به گزارش ایسکانیوز دکتر فراز مجاب دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه با اشاره به اینکه عواملی مانند هزینه های خرید دارو و محدودیت های بیمه، موجب ایجاد بازار سیاه دارویی و تجویز غیر منطقی دارو شده اند، بر لزوم برنامه ریزی جهت تجویز و مصرف منطقی دارو تاکید کرد.
او همچنین با اشاره به عوارض جبران ناپذیر تجویر دارو توسط افراد غیر تحصیلکرده گفت: برگزاری همایش بازآموزی تجویز و مصرف منطقی دارو و آنتی بیوتیک با هدف ارائه جنبه های مختلف تجویز دارو در رشته های مرتبط، توسط اساتید مجرب این رشته ها صورت گرفته و محورهای متعددی از جمله تجویز و مصرف منطقی دارو، فرآورده های مکمل غذایی، فرآورده های آنتی بیوتیک و ... در برنامه های این همایش مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.
دبیر همایش مصرف منطقی دارو و مکمل در پایان سخنان خود گفت: علاوه بر سخنرانی ها و ارائه مطالب علمی، نمایشگاه جانبی نیز در محل همایش برگزار می شود.
در این نمایشگاه شرکت های مطرح صنعت تولید و پخش دارو همچون داروگستر یاسین، شفا دارو و دارو پخش حضور دارند. لازم به ذکر است شرکت در این همایش برای گروه های هدف، ۱۸ امتیاز باز آموزی در بر خواهد داشت.
همایش و نمایشگاه بازآموزی تجویز و مصرف منطقی دارو و آنتی بیوتیک، از ۵تا ۷ آبان ماه در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

105105

کد خبر: 689657

وب گردی

وب گردی