بدرقه مدیر داخلی و رئیس امور اداری بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

با حکمی از سوی معصومه طباطبایی مدیر داخلی و رئیس امور اداری بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در آیینی با حضور احمد شجری معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، محمود معین الدین معاون اداری و مالی، اعرافی رئیس بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از پرسنل این بیمارستان از خدمات ارزنده سید سعید حسنی طباطبایی مدیر داخلی و حمیدرضا مدرسی رئیس امور اداری بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تشکر شد و علی اکبر صادقیان زاده به عنوان مدیر داخلی و سید علیرضا محترم به عنوان رئیس امور اداری بیمارستان معرفی شدند.

معین الدین در این مراسم از زحمات مدیر داخلی و رئیس امور اداری بیمارستان تشکر کرد و خواستار تلاش بیشتر همکاران در راستای اعتلای بیمارستان و ارائه خدمات برتر به بیماران شد.

اعرافی رئیس بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در بیمارستان شاه ولی دانشگاه آزاد اسلامی یزد را بیان و اظهار کرد:« خدمات ارزنده در راستای بهبود هتلینگ بیمارستان برداشته شده که نتایج آن را شاهد بوده ایم و موید این مطلب کسب رتبه ممتاز در اعتباربخشی در سال گذشته بودیم که با خدمت بیمارستانی بهتر نیز این رتبه را حفظ خواهیم کرد.

در این آیین تکریم و معارفه توسط پرسنل بیمارستان از خدمات طباطبایی و مدرسی قدردانی و برای صادقیان زاده و محترم نیز آرزوی موفقیت کرد.

205/200

کد خبر: 716247

وب گردی

وب گردی