مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی: آیت الله هاشمی به عنوان یکی از استوانه های انقلاب بود که زمان، خلا وجودشان را ثابت خواهد کرد

مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:به نظر من در فقدان آیت الله هاشمی کل جامعه سرمایه بزرگی را از دست داد که زمان خلاء وجودشان را به ما ثابت خواهد کرد.در همین راستا از نظر من بزرگترین خلائی که در نبود آیت الله هاشمی در جامعه دانشگاهی ما اتفاق می افتند، کم شدن انگیزه بزرگ توسعه کمی و کیفی در دانشگاه هاست. 

علیرضا مصدق، مدیرکل حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، به ایسکانیوز گفت: آیت الله هاشمی به عنوان استوانه های انقلاب نقش اصولی در تشکیل نهادهای مردمی مانند دانشگاه آزاد اسلامی داشتند و به طور مشخص به عنوان رکن مهم دانشگاه در طول بیش از 30 سال عمر دانشگاه فعالیت ارزنده ای در این زمینه انجام دادند.

وی افزود:در دوره 10 ساله فعالیت من در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد این موضوع بودم که آیت الله هاشمی با دقت و جزئیات تمام مسائل از جمله مسئله حقوقی دانشگاه را پیگیری می کردند و نکته قبل توجه در این پیگیری ها این بود که ایشان به اندازه من در مسائل حقوقی دانشگاه اشراف داشتند و این موضوع با توجه به حجم مشغله آیت الله هاشمی در سطح کشوری موضوعی عجیب، قابل تقدیر و تحسین است.

وی گفت: به نظر من آیت الله هاشمی به عنوان یکی از استوانه های انقلاب بود که زمان، خلاء وجودشان را به ما ثابت خواهد کرد.در همین راستا از نظر من بزرگترین خلائی که در نبود آیت الله هاشمی در جامعه دانشگاهی ما اتفاق می افتد، کم شدن انگیزه بزرگ توسعه علمی در دانشگاه هاست.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی در کنار توسعه کمی فضاهای دانشگاهی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی که نمونه کوچکی از این کار است، به توسعه کیفی دانشگاه ها از جمله توسعه امور پژوهشی وتولید علم اهمیت زیادی می دادند که امیدواریم تمامی بزرگان کشور با نگاه ویژه به دانشگاه آزاد اسلامی و همین طور مجامع دانشگاهی این خلا را تا حد زیادی پر کنند.

مصدق در پایان عنوان کرد: هر موفقیتی در دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمده مرهون حمایت های همه جانبه آیت الله هاشمی بوده است. همچنین توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی در درجه اول با نظارت و حمایت ایشان بود که محقق شد.

200/202

کد خبر: 721822

وب گردی

وب گردی