برنامه Duplicate Photos Fixer: حذف عکس‌های تکراری در اندروید و آیفون

Duplicate Photos Fixer، برنامه‌ای برای حذف عکس‌های تکراری در گوشی‌های اندروید و آیفون است که می‌تواند تنها با یک لمس، این وظیفه را برای شما به انجام برساند.

به گزارش ایسکانیوز، اگر به گوشی کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و افرادی که به عکاسی علاقه‌مند هستند و روزانه ده‌ها عکس مختلف را توسط دوربین یا وب‌سایت‌های عکاسی ذخیره می‌کنند نگاهی بیندازید، صدها یا حتی هزاران عکس مختلف در گوشی پیدا خواهید کرد. عملیات مرتب‌سازی و دسته‌بندی عکس‌ها در صورت کم بودن تعداد، ممکن است امری ساده باشد؛ اما با رسیدن تعداد آن‌ها به بیش از ۳۰۰ عکس، تشخیص موارد تکراری غیرممکن و دسته‌بندی آن‌ها بسیار دشوار خواهد شد. از سویی دیگر، معمولا منبع تصاویر پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی مشابه است و احتمال آنکه یک عکس را از چند پیج و کانال مختلف ذخیره کنید، بسیار زیاد است. این عکس‌های تکراری علاوه بر آنکه نظم گالری شما را بر هم خواهند زد، باعث پر شدن فضای گوشی نیز خواهند شد؛ به‌طوری که هرچه تعداد عکس‌های ذخیره‌شده بالاتر باشد، عکس‌های تکراری و در نتیجه حجم اشغالی نیز بیشتر خواهد بود. Duplicate Photos Fixer Pro، اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای حل این مشکل به‌صورت خودکار است که در ابتدا به‌صورت پولی منتشر شده بود؛ اما در ادامه، انتشار آن برای اندروید به‌صورت رایگان تغییر یافت.

Duplicate Photos Fixer Pro برای جستجو و اسکن عکس‌های شما، سه مسیر پیشنهادی برای انتخاب به شما نشان خواهد داد. شما در این برنامه می‌توانید تنها به اسکن عکس‌های موجود در پوشه‌ی دوربین بپردازید. اگر تصاویر شما در پوشه‌ی دیگری وجود دارد نیز می‌توانید توسط حالت دوم، با آدرس‌دهی به پوشه‌ی مورد نظر، تصاویر موجود در آن را اسکن کنید. اما اگر قصد اسکن کلی گوشی و پیدا کردن عکس‌های تکراری در تمام حافظه دارید، باید از حالت سوم یعنی Full Scan استفاده کنید. نتایج به‌دست‌آمده نیز به‌صورت کاملا گویا و منظم در اختیار شما قرار خواهند گرفت، به‌طوری که به ازای هر عکسی که فایل تکراری آن پیدا می‌شود، یک گروه ساخته می‌شود تا در انتها بتوانید عکس‌هایی را که بیش از یک نمونه از آن در گوشی وجود دارد، مشاهده کنید و سپس با انتخاب موارد دلخواه، به حذف آن‌ها بپردازید. خوشبختانه Duplicate Photos Fixer Pro از هر دو حافظه‌ی داخلی و خارجی پشتیبانی می‌کند و از همین رو می‌توانید با اسکن حافظه‌ی خارجی، مموری‌کارت خود را نیز از عکس‌های تکراری پاک‌سازی کنید. اگر بیش از ۳۰۰ عکس در گوشی خود دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما یک‌بار با این برنامه گوشی خود را اسکن کنید، چرا که احتمال وجود عکس‌های تکراری در این تعداد و بیشتر، بسیار بالا خواهد بود.

Duplicate Photos Fixer Pro به‌صورت رایگان برای اندروید منتشر شده است؛ اما برای استفاده از آن در آیفون، باید آن را خریداری کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 723984

وب گردی

وب گردی