پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، بدون کنکور

سلامی از پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مقاطع کارشناسی و کاردانی و در بیش از 100رشته تحصیلی، بدون آزمون در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر مجید سلامی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: برای ثبت‌نام در دوره‌های بدون آزمون پس از باز شدن سایت ثبت‌نام، داوطلبان ابتدا دفترچه راهنما را از سایت مرکز آزمون به آدرس ذکر شده دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در مورد رشته موردنظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، می توانند ثبت نام کنند.

او ادامه داد: همه رشته‌های بدون آزمون در این دانشگاه ازجمله رشته‌های کاربردی بوده و علاقه‌مندان به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام اولیه به نشانی http://www.azmoon.orgمراجعه کرده و پس از دریافت دفترچه راهنما و آشنایی با رشته‌های متعدد این دانشگاه ثبت نام کنند.

سلامی افزود: داوطلبان حداقل 24 ساعت پس از ثبت‌نام اولیه در سایت باید نسبت به ثبت‌نام نهایی خود با مراجعه به حوزه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اقدام کنند.

او تاکید کرد، داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی 96-95 نیز در سایت ثبت‌نام و تاکنون به واحد مراجعه نکرده اند نیز می­ توانند برای ثبت‌نام نهایی به واحد شاهرود مراجعه کنند.

سلامی گفت: افرادی که ثبت‌نام نهایی خود را انجام داده و واجد شرایط باشند، می‌توانند از نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95 در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه دانشجویانی که از طریق پذیرش بدون آزمون جذب می‌شوند هیچ تفاوتی به لحاظ شهریه و یا امور آموزشی با پذیرش با آزمون ندارند، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از رشته‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون است و تنها در رشته‌های گروه علوم پزشکی پذیرش با آزمون صورت می‌پذیرد.

او در پایان گفت: مدارک ثبت‌نام نهایی و دیگر اطلاعات لازم در سایت دانشگاه به آدرس http://www.iau-shahrood.ac.irدرج‌شده و علاوه بر این دو مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی این دانشگاه با شماره 09104895141 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان ورود به واحد دانشگاهی شاهرود هستند.

204/200

کد خبر: 725184

وب گردی

وب گردی